čtvrtek 19. července 2007

Můj trénink na sprinttriatlon v KV.


Jsou parné dny, teplotní rekordy padají, běžní normální lidé vyhledávají stín, nebo pobývají u vody a minimalizují své pohybové aktivity.

I přes to se najde pár „nenormálních“ osob, které se postaví navzdory lenosti a počasí a jdou si zasportovat.
Vzhledem k tomu, že je triatlonová sezona, pojal jsem každý můj trénink jako takový malý triatlon.
Ve svém týdenním tréninku si najdu místo na 2 malé soukromé sprinttriatlony s minimálními přestávkami mezi disciplínami. Je to taková příprava vymykající se běžným triatlonovým tréninkům. Mě to však takto vyhovuje. Již jsem k tomuto tréninku strhl i dalšího kolegu z práce, který se mnou pravděpodobně jede do KV na triatlon.

Moje trasa: Kadaň- Prunéřov koupaliště-Kadaň- Zásada.

Kolo: 8,1km

Plavání: 0,750km

Kolo: 8,1km

Běh: 5km

Samozřejmě ještě naběhám týdně minimálně 20 km. Někdy se dostanu i na kolo trasy 50 km a více.


Tento týden jsem ale tak pracovně vytížen /přesčasy/, že budu rád, když zvládnu ještě nějaký běh. Po nočních nic moc.

Když si čtu blogy ostatních sportovců, tak je mi docela trapně psát o tom, že jsem sportovec.
Můj kamarád 3COP je opravdu ďábel. Je totiž 1/2 IM. Gratuluji !!! Snad tě jednou doženu :-).

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vida, kam se na Tebe hrabu :-)
Já měl včera kolo 4 km, plavání 0,2 km, kolo 9 km, pauza 8 hodin (práce) a na závěr běh 12 km.
Našel jsem správně City Triathlon 19.8., 10:00 příchozí, 14:00 MMČR ?
(Jen abych měl přehled, nemám v úmyslu tam jet :-) )

Vefis řekl(a)...

Ahoj Hejkale.

Dělám co můžu, ale to víš toho času moc není.
Tady máš podrobný harmonogram závodu:
Neděle 19. srpna 2007

* 07:30 – 13:00 Prezentace – kancelář závodu – hotel Thermal* 08:00 - 9:15 Otevření DEPA B - hotel Thermal pro OPEN+štafety+MČR K19
* 08:30 – 09:30 Otevření DEPA A - koupaliště Rolava pro OPEN+štafety+MČR K19
* 09:00 Doprovodný program
* 09:50 Rozprava pro všechny kategorie na tratích SprintTT-Rolava
* 10:00 Start závodu OPEN, štafet a MČR Juniorů
* 11:15 Vyhlášení vítězů OPEN a štafet (první 3 muži a 3 ženy - hned po doběhu)
* 12:00 – 13:15 Otevření DEPA B - hotel Thermal
* 12:30 – 13:30 Otevření DEPA A - koupaliště Rolava
* 13:50 – Rozprava pro všechny kategorie na tratích Olympijského triatlonu
* 14:00 START ŽENY
* 14:07 START MUŽI
* 16:10 Vyhlášení vítězů Elite (prvních 10 mužů a 6 žen - hned po doběhu do cíle - pro TV) - podium Thermal (Bez ohledu na off. výsledky)
* 17:30 Vyhlášení vítězů všech kategorií - podium Thermal


Já startuji v 10 hodin.

Tak se měj.

Anonymní řekl(a)...

Tak tenhle člověk mě láká na TT do KV. Trénuje vedro nevedro - já akorát přijdu domu s plánem na nějaký ten výběh a místo toho na 2 hoďky usnu jako nemluvně. A ještě si na mě chce vzít na pomoc kolegu z práce. ;-)

Anonymní řekl(a)...

vefis: Díky za vyčerpávající info. Bude určitě příjemné při zaslouženém odpočinku sledofat profíky :-)
koyama: Jde na to halt cílevědomě ;-)

Vefis řekl(a)...

To Koyama:

Jen se nedělej, budu rád, když ti budu dýchat na záda. Moje plavání nebude jen tak něco extrovního.

Nevím jestli jsi už rozhodnut, ale já s Tebou počítám :-).

Můj trénink není zas tak brutální. Musím přitvrdit.....


To:Hejkal
Děkovat nemáš zač.
Budu poctěn, když mi bude fandit profík na zaslouženém odpočinku.

Anonymní řekl(a)...

Nepřitvrzuj! Nerad bych si na tobě vylámal zuby.
Ještě nejsem 100% rozhodnutý, důležité bude jak dopadnu po 10-boji, ale všichni tak lámete, že asi budu muset povolit, abyste mě nezlomili vejpůl. :-)

Vefis řekl(a)...

To Koyama -Bojím se, že si vylámu zuby já na tobě :-). Přitvrzuji....