neděle 21. prosince 2008

Fraktura.



Jsem namydlenej. Včera jsem si zlomil nohu. Oboustranná fraktura pravého kotníku. To budu mít hodně dlouho po sportu. Snad se to nehne, jinak operace. Držte mi palce. :-(

21 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To je teda pech :-(( držim palce, ať to dopadne dobře a můžeš běhat, co nejdřív.
mapo

kac řekl(a)...

Ahoj Vendo,moc mě mrzí Tvůj úraz.Dnes jsme Tě hledali na čáře,ale marně :( Už vím proč.Budeš nám chybět po celý seriál zavodu.kac.

Vefis řekl(a)...

To Mapo: Moc děkuji za podporu. Už teď se mi chce běhat. Zatím tu dřepím a kleju.

To Kac:
Ahoj předpokládám že jsi Kačka Pletichová.

Taky jsem z toho moc špatnej. Tak se držte a pozdravuj to tam. Snad příští sezonu budu ok.

Ještě přeji všem krásné Vánoce. Ať vám to běhá.

3COP řekl(a)...

Venco, kamaráde co si mi to provedl. Ráno jsem se ještě smál, že jsi určitě zase chrněl a ty tohle. Tvé zranění je hodně bolestivé a nepříjemné a proto ti přej, ať ti to hlavně dobře sroste, to chce klid, buď trpělivý. Držím palce.

Anonymní řekl(a)...

Palce držím, máš to alespoň jako pracovní úraz? A my už Tě dnes před závodem pomlouvali, jak zase chrápeš po noční. :)
Přeji co nejrychlejší rekonvalescenci.

Tudy

Anonymní řekl(a)...

No to je škoda, budeš nám na BKP chybět, i Tvoje komentáře na internetu. Koukej se důkladně uzdravit, ať můžeš brzo na start. Urbani.

Viktor řekl(a)...

To je fakt smůla, drž se!

V.

Anonymní řekl(a)...

to mi je fakt líto. Budu držet palce, ať se to co nejdřív uzdraví.
A taky přeji hezké svátky, nedej si je nohou otrávit.
štefan.

Anonymní řekl(a)...

Přeju svatou trpělivost a rychlý srůst.
Jirka

Vefis řekl(a)...

To 3COP, Tudy,Urbani,Viktor,Štefan,Koyama.

Všem moc děkuji. Ani nevíte jak mne ta vaše přízeň drží nad vodou.
Jsem bojovník a tenhle boj nevzdám. Vím, že to chce trpělivost musím tedy dost ustoupit z mé tvrdohlavosti a poslouchat pány doktory.

Jinak slibuji, že teď když jsem doma budu psát článečky z archivních sportovních zážitků a jiné sportovně laděné blbůstky. Budu na to mít dost času a aspoň mi to uteče. Snad se povedou.
Ještě jednou přeji všem krásné svátky.

Jecminek Maselnik řekl(a)...

člověče to jsou radosti před svátkama. Tak hlavně pevné nervy, disciplínu a dostatek vápníku, ať to pořádně sroste! Hezké svátky v nuceném klidu přeji.

Vefis řekl(a)...

To Ječmínek: Děkuji i tobě.
Dnes jsem byl u lékaře. Tak se mi to nehnulo otok splasknul. Nechal jsem si dát umělohmotnou modrou "sádru". Sedím doma v komoře, nožku mám nahoře.

Užívám hodně potravin s obsahem vápníku a ještě si koupím vápník samotný. Ještě do toho zobu ArthroStop.

Anonymní řekl(a)...

Nezapomeň na hořčík, který mimo jiné napomáhá vstřebávání vápníku.

Anonymní řekl(a)...

Draku, to bude v pohodě neboj, budoucí IM to nevzdává !!! Aspoň posiluj vršek a tu zdravou nohu ( pokud to půjde ). Hezké svátky a rok 2009 přeje m.thums.

Vefis řekl(a)...

To Koyama:
Už užívám hořčík, vápník, vitamíny C,E,Béčka. Jím i hodně ovoce zeleniny. Prostě pestrá strava. Snažím se netloustnout, o Vánocích je to ale těžké :-).

To M. Thums:

Díky za podporu!! Také přeji vše nej do roku 2009!
Posilovat budu, mám doma naštěstí nářadí, jednoručky a něco jako Total gym. Břicho se dá cvičit s nohama nahoře bez zápěry, nebo přítahy nohou, prostě tu nohu nesmím namáhat. Budu rád, když se příští rok rozklušu, nebudu to nějak podceňovat. IM - ta myšlenka je lákavá, já však zatím nemám tak vysoké ambice.
Snad si spolu zase někdy hodíme alespoň nějakej maratonek.

Anonymní řekl(a)...

Jasná věc, že hodíme a ne jeden...
m.thums

d řekl(a)...

Tak to je nemilé.
Ať je hojení a rekonvalescence a následná rehabilitace co nejúspěšnější a nejrychlejší.
Držím palce.

Anonymní řekl(a)...

ahoj Vendo,to víš,že to jsem jáá pletiška :) Koukej se šetřit at to dobře sroste.Na PERUNĚ hurá na start :)kac.

Vefis řekl(a)...

To M Thums:
Už se těším!!

To Dan67:
Snad to bude ok, už to přestává bolet.

To Kačka:
Příští rok bych chtěl odzávodit všechny Peruny. Uvidíme!

Anonymní řekl(a)...

ahoj Vendo,jak probiha tve leceni?Nenecham te v tom..Pri behu z Lestkova jsem si pri sebehu zmrzlym polem hodila sipku.Myslela jsem,ze nevstanu.Pad mi vzal veskere sily,bolest se prolinala levym kolem.Nejvic me stvalo,kdyz se kolem me hlavy prohanely bezci :( ktere jsem predbehla.Byl to pech 5km pred cilem.Pred padem jsem mela sil a videla se jak budu zrychlovat a ejhle.Me iluze byly pryc zustala jen bolest a zklamani.Silou vule jsem se zvedla pajdavym stylem pokusila nohy rozbehnout.Do cile proste musim dobehnout to nevzdam rikala jsem si.Do cile sem nastesti dobehla,ale zklamani preci jen zustalo..o bolesti nemluve.Koleno lecim snad bude do soboty ok.Jinak bolesti jsem si bohuzel neuzila jen ja,par bezcu tez okusilo tvrdy pad na zmrzlou zem.I takovou podobu ma sport :( Mej se dobre a pokud zdravi dovoli prijd fandit na posledni zavod 1.3.na stadion .kac

Vefis řekl(a)...

To Kačka:
Promiň všiml jsem si Tvého vzkazu až teď. Nějak se nekoukám do starších článku.

Bolest ke sportu patří to máš pravdu. Přeji všem, kteří spadli, aby neměli žádné komplikace. 1.3.09 bych byl velmi rád kdybych už měl alespoň vycházky. Už bych měl mít v té době sádru dole, tak to snad pujde. Uvidíme. Díky Ti za podporu a pozdravuj tam všechny.
Ahoj Venca.