čtvrtek 15. ledna 2009

Domácí vězení.

Berle ze slitiny kovu a kůže,

člověk se pajdá jak může.


Každé ráno probouzím se do hrozného snu.


Protože mám trochu hlad,

já plazím se k berlím jak had.


Do kuchyně cválá divný poník,

tváří se jako by měl zlomený kotník.


V koupelně ve sprše v igelitu nohu,

na jedné noze jako čáp na lovu.


Byt je krutá překážková dráha,

to mně pořádně psychicky zmáhá.


Doktoři předepsali- hnát ať trčí pořád vzhůru,

já nemohu ani na vycházkovou minitůru.


Sportovní přestávka bude asi dlouhá,

snad uhasí se někdy po sportu touha.


Kde jsou ty příjemné chvíle,

kdy zdolával jsem svěže nádherné míle.


Odříznut od civilizace,

to není žádná legrace.


Snad můj zlomený hnát ,

sroste mi dobře napořád.


Je vidět, že mi hrabe,

když píši básně rozumově chabé…. :-)

6 komentářů:

3COP řekl(a)...

neblbni, vždyť běhali jsme spolu, stačí napsat SMS, sejdu ze Strážište dolu, za kámošem na pokec,

Vefis řekl(a)...

Kladu si otázku zase,
jestli zasloužím si návštěvu v base.

Jak příznačný název tvé ulice,
jsi strážný či dozorce věznice?

Písnu Ti ještě dnes,
ať poznáš ten můj děs.

Ječmínek Máselník řekl(a)...

nebreč, taky mám zlomenej kotník. Sice jenom zevní, ale ani tak to na sportování moc není:-)
Aspoň nám to bude pořádně odpočatým pěkně lítat.

Vefis řekl(a)...

To Ječmínek:
To je ale překvápko!! Tak to Ti fakt vůbec nepřeju. Tenhle rok je fakt vydařenej. Tak ať ti to dobře sroste. Snad nám ten nucenej odpočinek prospěje.

PS: Nebrečím, jen si ulevuji :-).

Ječmínek Máselník řekl(a)...

Já si na Tebe hned vzpomněl, když mi doktor řekl po návratu z rentgenu: "člvěče nestůjte na té noze, vždyť máte zlomenej kotník". První, co mne totiž napadlo, bylo, že čte Tvůj blog a dělá si ze mne srandu:-)

Vefis řekl(a)...

Představ si, já jsem si také myslel, že mám tu nohu jen vyvrklou. Já jsem ještě odřídil auto domu ze zahrady a ještě jsem se to snažil rozchodit. Bolest snáším docela dobře. Druhý den jsem ale dost krutou bolestí chodil po čtyřech. Ráno mne odvezla rodina na pohotovost. Jaké překvapení - "zlomený kotník z obou stran"!