čtvrtek 29. března 2007

První vyjížďka na kole.


Dnes jsem byl poprvé v tomto roce na kole. Vytáhl mě Jirka Sojka /Sojče/. Jelikož trénuje na akci Král Šumavy, budeme pravděpodobně jezdit častěji. Dnes jsme si dali slabých 15km jen na rozjezd. Byli však dosti výživné, jelikož jsme jeli na stolovou horu nad Kadaní Úhošť. Bylo nádherně. Napadla mě jedna věta, kterou jsem řekl Jirkovi při šlapání do kopce : "příroda se probouzí k životu" , na to mi Jirka pohotově odpověděl: " příroda ožívá, já chcípám" :-). Je pravda, že jsem tentokrát měl až moc lehké nohy při šlapání o proti minulému roku. Asi je znát to běhání přes zimu. I na sportesteru mám o dost nižší tep. Asi jsem Jirku trochu protáhl. Omlouvám se jestli to bude číst :-). Byly časy kdy jsem mu absolutně nestíhal. Věřím, že se dostane brzy do té jeho nadupané vyhlášené fyzičky. Na Úhošti bylo nádherně, kvetla tu koniklec, větévky stromů jsou v rozpuku a ptáci vítají jaro krásným zpěvem.Pro ochranáře přírody musím zdůraznit, že zákaz vjezdu na naučnou stezku jsem respektoval a kolo jsem tam jednoduše tlačil.
Po dojetí domu jsem pořád neměl dost. Šel jsem si proto zaběhat 6 km do Zásady a zpět po cyklostezce. Až teď jsem se pořádně rozehřál a dostal jsem do žil trochu edorfinu :-). To bylo moje přivítání se s jarní přírodou.

Žádné komentáře: