pátek 17. srpna 2007

Nová hračka.


Tak jsem si koupil novou hračku. Už dlouho mám Polar RS 200. Jelikož mi neustále vadilo, že musím na internetu měřit kudy jsem běžel, rozhodl jsem se pro nožní snímač S1. Takže mám teď vlastně Polar RS 200 SD Tentýž den jsem naběhal 9km a jsem velmi spokojen. Jen ještě musím vymyslet lepší ukládání mého výkonu do počítače. Aplikace přes internet mi nějak moc nevyhovuje.

Mám radost i z nového dresu na triatlon od Atexu. Člověk si musí udělat radost. Tak doufám, že mi už konečně moje nové sportovní vybavení přispěje k tomu, abych se polepšil. 3COPe těš se !!!

2 komentáře:

3COP řekl(a)...

Ty kloučku jeden. Ty na to jdeš technicky. Měl jsem osobně možnost nožní snímač použít, neboť mi ho půjčil Keke na maraton v České Lípě a měří skutečně spolehlivě na 21km měl odchylku 100 m což mi přijde dost dobré. Je to alternativa oproti GPS měření vzdálenosti. Jinak na ty Vary se těším moc. Samozřejmě mě potěší když budu mít dobrý čas, ale jedu si to hlavně užít. Aspoň porovnáme co jsme natrénovali.

Vefis řekl(a)...

Až dnes přijdeš na návštěvu, tak to probereme . Já jsem s tím nad míru spokojen.

Na Vary se také těším. Tak už zítra na startu.