středa 9. dubna 2008

Když není čas na blog :-(

Né vždy je čas psát na blog. Rodina, zaměstnání, sport, chatka se zahradou. Když chce člověk stíhat vše, musí se to někde projevit. Proto jsem si založil takový mikroblog kde budu psát velmi stručně. Samozřejmostí bude i větší článeček sem na můj blog, když budu mít čas a bude o čem psát. Tímto se omlouvám i blogerům, kterým jsem psal na jejich blogy. Nemám mnohdy ani čas mrkat na vaše krásné článečky.

Co se týče mého běhu v Krušných horách, vidím to asi tak na květen.

Tak se mějte fajn musím jít.....

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No jo no! Otrocké práce na plantážích, které se maskují za slovo zahrada. :D

Zdeňka řekl(a)...

Tak to by ses mel v prubehu leta a na jeho konci pochlubit s urodou :D

3COP řekl(a)...

Nazdar, tak co ty tvoje nohy, už si je dal dohromady. Ty by jsi měl teď na zahradě relaxovat - nohy v kýblu a Jana ať tě obskakuje. Ty buřtíky na ohýnek už chystám. Mohl by jsi uspořádat bloggerský sraz.

Vefis řekl(a)...

To Koyama:
Ted už dodělávám poslední velké práce, které jsem musel dodělat, protože je čas sázení a ještě jsem zatravňoval značné území úrodné půdy. Sázet 24 tůjí také není zrovna med a to nemluvím o obrubníkách oddělujících trávu od ostatní půdy. Zahradu chci na relax a né na sedření :-).Teď už by se moje tempo zahradničení mělo trochu uklidnit, to byl jen ten začátek (přizpůsobit k obrazu svému).

To Z@m: Rád se pochlubím s úrodou, pokud nějaká bude :-).

3COP:
Moje nohy dopadly docela dobře myslel jsem si, že budou více poškozeny, ale ani krev netekla, tak to je ok. Buřtíky někdy dáme. Ještě budu stavět krb,tam by jsme mohli upéci větší kus flákoty, ale to až možná trochu později.