čtvrtek 20. března 2008

Ach to počasí.

Pravděpodobně budu muset popřemýšlet o jiném termínu krušnohorského běhu. Počasí se opravdu zhoršilo a běžet po zasněžené namrzlé horské úzké silničce by bylo asi dosti o "hubu". No uvidíme v sobotu. Tak se modlím, aby vše roztálo a vylezlo slunko. Jestli ale vyjdou předpovědi, tak bude v horách krušno.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ještě máš šanci si to rozmyslet a přijet na pětimíli. :o)

3COP řekl(a)...

Ahoj Vendo. Hele, já nechci být na seznamu pohřešovaných. Ty hory určitě odložíme, ale udělám si radost, půjdu si zaběhnout 1/2 maraton na běhátko do posilky. Tak mě to teď napadlo. Doufám, že mě nevyrazí. Oni tak divně pokukujou, jako že jim ho tam chci zničit, když tam běžím.

Vefis řekl(a)...

To Koyama.
Pětimíli až příští rok. Zítra bude počasí opravdu na prd. Vzdávám to a ještě k tomu už jsem si naplánoval něco jiného. Díky za pozvánku a měj se.

To Lasky.

Také jsem usoudil, že je to o hubu, posunem to na teplejší počasí.

To bych se divil, že by ti začalo vadit pokukování fitnesek :-).
Nediv se, robůtka na pásu jen tak nevidí...

Anonymní řekl(a)...

Nech to na jaro, do konce března bude zima a na horách bude sněhu dál přibývat. A než se rozhodnete, dej mi vědět, možná se k vám přidám.

Tudy

Vefis řekl(a)...

Ahoj Tudy:
Necháme to na jaro. A ty dej vědět kdy by se ti to hodilo, rád se přizpůsobím a bude nás více. Měj se ...