čtvrtek 15. května 2008

V plném tréninkovém nasazení.

Včera bylo nádherně. Parádní počasí na další delší běh. Jak je asi patrno, tak jsem tlučhuba a omlouvám se za odkládání běhu na horách na "někdy příště". Trochu mi do mého tréninkového nasazení zasáhla již zmiňovaná zahrada.
Snažím se to částečně dohnat alespoň občasnými delšími běhy a samozřejmě i kratšími tratěmi do 10km.
Můj poslední delší běh jsem běžel prakticky po stejné trase jakou popisuje Lasky. Jen jsem si to ještě prodloužil do obce Lužný (Perštejn). Běželo se mi pěkně i když bylo vedro. Doma zjišťuji, že mám v nohách 31km po doběhu sprcha a hurá na zahradu sázet rajčata.
Dneska jsem si dal 8km výklus s Laskym a kolegou z práce, bylo to uvolňující.

5 komentářů:

3COP řekl(a)...

Ale těch řečí, mě bolí nohy, dneska rege... ale bylo po dešti, svěží vzduch. To jsme se krásně proběhli.

Anonymní řekl(a)...

Se nediv, že nemáš čas na blog, když tentokrát zakládáš konkurenční firmu Kandu a Hamé. :o)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Venco,
se mnou už v květnu nepočítej (myslím tím Klínovec), vrcholí mi příprava na Jirkovský crossmaraton, včera jsem si dal poslední delší štreku 28 km v tempu 5:15/km . Koncem května navíc jedu na Slovensko. Ale pokud se akce Klínovec nebude konat teď, rád se zúčastním někdy o prázdninách.

Tudy

Vefis řekl(a)...

Ahoj Tudy. Já už teď mohu říci, že v květnu to určitě nebude. Takže to odkládám na neurčito, ale určitě ještě do podzimu. Včas dám vědět a budu rád, když se uvidíme na Jirkovském crossmaratonu. Hodíme tam řeč, myslím tím před startem, protože tvoje zběsilé tempo nebudu stíhat.

Vefis řekl(a)...

To Koyama :
Doufám, že uspěju, opravdu jsem to asi tentokráte přehnal s výsadbou :
16 rostlinek paprik, 20 rostlinek rajčat atd. :-) Budu informovat jak se firma rozjíždí :-).