čtvrtek 29. května 2008

Výlet na kole z Kadaně pod Klínovec.


Dne 26.5.2008 mi zavolal můj kamarád Jirka Sojka, jestli bych druhý den nevyjel na tréninkovou jízdu na kole v Krušnohoří. Nabídku jsem s radostí přijal. Druhý den startujeme v 9:30h, trochu si zajíždíme, protože musím otevřít v tomhle vedru skleník. Na zahradě mi Jirka řekl, že má v úmyslu tuto sobotu absolvovat drsný MTB závod Král Šumavy. Konstatuji, že s jeho najetými 70km na kole je to docela sebevražda. Jirka se pokochal naši zahradou a chatkou a řekl mi, že nám zahradu závidí, to mě pochopitelně potěšilo, když vím jak jsme se tam nadřeli :-). Poté míříme směr Ciboušov- Petlery- Měděněc. V Petlerech nevěřím svým očím a uším. Jirka je totálně na hadry a vzdychá, že nemůže. Povzbuzuji ho, tento stoupák je opravdu brutálních 8 km velké dřiny. Tenhle kopec opravdu prověří a je to opravdový přítel, který nikdy nelže a je vždy upřimný. Jirka lituje svého celoročního "fotrovatění na gauči" .
Vyjedeme do hospůdky Duha, kde si dáváme každý jedno orosené pivko a občerstvujeme se müsli tyčinkou. Dále jedeme podél kolejí do obce Měděnec. Zde se dáváme na modrou turistickou trasu. Výšlap pěkného kopečku Mědník stál za to. Ocitáme se na rozcestí a jedeme směrem doleva na louku po pravé straně vidíme vrcholky lopatek větrné elektrárny u obce Rusová. Dostáváme se na další rozcestí a dáváme se opět doleva. Je to pohádková úzká lesnická asfaltka v nejhlubším lese. Voní tu pryskyřice je mi fakt božsky. Míjíme lesnický srub a kecáme. Přijíždíme do Kovářské, dále jedeme po veřejné silnici do Českých Hamrů. Jedeme dále, já se ptám jestli už náhodou nejsme v Háji. Jirka konstatuje, že on už v háji je hodně dlouho. Po projetí této krásné vesničky míjíme chatu Nástup. Nepodařilo se mi bohužel tentokráte přemluvit svého parťáka ke zdolání Klínovce :-( škoda. Jedeme tedy směrem k Meluzíně - Horní Halže- Měděnec. Jirka zrychluje a má docela zběsilé tempo, přemýšlím kde se to v něm bere. Konečně očekávaný 8km dlouhý sjezd. V Kadani jsme opravdu za chvilku. Byl to pěkný výlet - 65km.
Jirko držím palce ať ten závod alespoň dojedeš ty blázne!!!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak to byl dobry trenink na JCM :-), doufam ze se tam ukazes, kdyz jsi mne tam nalakal.Jsem domluvenej s Tudym, ze to odbehneme spolu. Ahoj Roland

Vefis řekl(a)...

Ahoj Rolande to víš, že tam budu. Bude to bolet ale doběhnu. Možná to pojede i Milan Kuč. na kole. Tak se těším na ten masakr :-)

Vefis řekl(a)...

Tak jsem koukal na výsledkovou listinu Král Šumavy 70km. Jirka Sojka
5:01:26 - 701 místo . Pěkný výkon na gaučáka !!!

Anonymní řekl(a)...

čau prďolo, hele, pošlu Ti ty fotky, jen jkak to dám dohromady.
Jinak Král Šumavy byl uplně v pohodě...mohl jsem být ještě cca o 20-30 min. rychlejší, ale měj jsem strach abych se neutavil před cílem. Měj se a věř mi....na kole mě neuděláš.
Sojče

Vefis řekl(a)...

To Sojče:
No né čau Jirko. To se ještě uvidí s tím kolem. To je hozená rukavice. Příští rok jedu s tebou !!
Doufám, že zase nepřestaneš sportovat, jako vždy po závodě :-(

3COP řekl(a)...

hm, ten čas není špatný, ale za 6:18 zvládnu 1/2 IM a v tom 90 km na kole a to nepočítám to další, takže Sojče si asi cestou ještě schrupnul neee :-))