pátek 11. ledna 2008

Ospalý "Tříkrálový běh 2008".

Zima ojínila přírodu a přivítala běžce 6.1.2008 na startu dalšího z běhů ZBP Kadaň s názvem - Tříkrálový běh - délka trasy 8.2 km.

Tentokrát se běžely 2 okruhy 4,1km v čerstvě napadaném sněhu. Běžců i diváků se sešlo požehnaně.

Já jsem byl opět po dvou nočních nevyspaný, spal jsem asi 2 hodinky, takže se to na mě dosti podepsalo. Nicméně jsem tvrdohlavý jako mezek a říkám si, že závod alespoň odběhnu a nějak to dopadne.

Startujeme u kadaňského stupně v 10:30hodin.

Při startu už cítím značnou únavu a chce se mi spát ( nebýt sněhu, tak si snad ustelu podobně jako 3 COP v Praze :oD ) .

Mozek však někde v hlubokém podvědomí nedá mému tělu šanci zastavit.
Vybíháme táhlý brutální stoupák v kluzském sněhu.

Na fotce to vypadá jako když se směji, ale to je jen zastírající manévr pro diváky a fotografy (tímto děkuji za všechny fotky Pavlovi Hnízdilovi) , jinak trpím a trápím se. Nevnímám moc okolí, takže ani nevím kde mě předběhl Roland a Michal Frlaus.

Myslím, že to bylo asi na rovince, protože do kopce nemají šanci :-). Prodíráme se houštím a běžíme dál po vrstevnici k ohradníku, který musíme přelézt. Připadám si jako pan farář z filmové trilogie – Slunce seno … Naštěstí ze mě nelítaly ty blesky a nemělo to následky na mých hlasivkách. Po přeskoku druhé části plotu se ocitáme na nebezpečném seběhu, který vyúsťuje kamennou průrvou na zpevněnou cestu v Zásadě vedoucí na cyklostezku. Na cyklostezce už při první kole lapu po dechu a fakt se mi chce spát. Zvolňuji tempo. V druhém kole už mě předbíhají i rivalové, které jinak předbíhám. Běžec Březina se mě pokouší vyhecovat, abych se ho držel, ale nejde to. Předbíhají mě 2 mlaďoši.

Vyšlápnu poslední kopeček na cyklostezce a konečně z kopečka a rovinka. Zde mám však co dělat, aby se mi nezapletly nohy. Vydávám se z posledních sil a konečně cíl.

Další fotky s komentářem, které ještě nejsou všechny můžete vidět zde

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Běžel jsem Tříkrálový běh v roce 2003. Nevím, jestli se od té doby trať nezměnila, ale ta, kterou si pamatuji, byla celkem drsná.

Mimochodem, nejedeš nv neděli do Chomutova?

Vefis řekl(a)...

Trať je pořád skoro stejná, jen se zpět běží po cyklostezce. Takže drsná je furt :-). V neděli do Chomutova nejedu, mám mezi nočními :-). Dám si pauzičku.

3COP řekl(a)...

No jo VeFis je zkrátka nezmar, nespí, nejí, jenom běhá. Dnes mě vytáhnul na ranní běh, nejdříve jsme si dali tanec na ledě, tady si Venca nacvičil pády na zem. Potom mě radši vytáhnul za Kadaň po kopcích a já hlupák běžel za ním. Po doběhu domů jsem upadnul do kómatu a spinkal jsem jak mimino. Je znát, že od té operace slepého střeva se ke ztracené kondici nemohu dopracovat. Jak jsem psal už dříve, VeFis mě opět běžecky zneuctil. Když jsem se já už plazil domů tak on ještě neměl dost a pokračoval v běhu dál.

Anonymní řekl(a)...

Ty běhy po nočních se budou Vefisovi hodit při čtyřiadvacetihodinovce. ;o)

Vefis řekl(a)...

To 3COP:
Ten tanec na ledě byl pěkný, koleno je naštěstí v pohodě.
Si stěžuješ na kopce? Vždyť zrovna Ty jsi mě naučil heslo "kopec je můj kamarád" tak jsem to vzal doslova!!

Jinak Jirko po operaci se špatně dostává do starých IM kolejí. Myslím si, že se do toho brzy dostaneš a budeš dávat na frak Ty mě :-).
Ten den co jsem Tě běžecky zneuctil, jsem uběhl 12km a ještě bych běžel, tělo si to žádalo :-).

Musím však říci, že jsi mě den před tím plavecky dostal zase Ty...

To Koyama: Snad mi to bude někdy k užitku, je pravda, že už jsem se naučil běžet na úkor spánku, ale pak jsem byl 2 dny mimo (není to nic zdravého).