úterý 29. ledna 2008

Foto ZBP 2008- Lesopark Kadaň.

Jak jsem slíbil tak činím: zde je pár fotek.
Tímto děkuji rodině Aichingerů za fotky. Mám od nich i pár foteček z předešlých závodů. Později je dám také na internet.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, něco málo fotek od taťky dám na můj školní účet http://home.zcu.cz/~jcoufal1 Budou tam k naleznutí zazipovaný složky z ZBP, zatím nechám tyhle a po čase (kolem půlky února) dodám zbylé. Kdyby byl problém, například nemožnost stahovat tolik dat, stačí říct někdy na ZBP. Nic není problém:o) Kuba Coufal

Vefis řekl(a)...

Ahoj Kubo.

Tak jsem rád, že jsi zavítal na můj blog.
Díky moc za fotky. Ať ti to běhá jako doposud.
Když to tak vezmu, tak ti moje výkony musí připadat oproti Tobě dosti zpomalené :-).
Měj se Venca..

Zdeňka řekl(a)...

Ahoj Venco,
objevila jsem tvuj blog na behej.com a tvoje nadseni je super :-)
Chtela jsem te pozadat o jednu vec. Jedna se o RSS, ktere potrebuje redakce behej.com k umisteni "behacich clanku" do sekce blogy. Muzes mi prosim poradit jak mam RSS zjistit a jak postupovat?
Predem moc dekuji za tvoji ochotu a cas.
Zdenka :-)

Vefis řekl(a)...

Ahoj Zdenko.

Jsem rád, že se ti moje nadšení líbí. Tvé stránky jsou také moc inspirativní.

Já osobně jsem byl přidán do RSS na www.behej.com bez mé účasti.
Přihlásil mě tam jeden kamarád. Údajně stačí poslat adresu Tvého blogu http://in-ocean.blogspot.com/

Na adresu redakce@behej.com
S popisem svého blogu a žádost o zařazení Tvých článků do sekce "blogy"

Měj se krásně a sportuj, aby jsi mohla psát tak nádherný blog ....

Zdeňka řekl(a)...

Diky moc za super rychlou reakci. Zdenka

Míra řekl(a)...

Ahoj Venco,
psal jsi Zdence, ze se ti libi nas blog. Je to vlastne vubec prvni vyjadreni k nasemu blogu.
Tva zpetna vazba ma pro nas hodnotu a zaji mas co konkretne bylo pro tebe inspiraci a co se ti libilo.
Diky moc.
Cau, cau
Mira.

Vefis řekl(a)...

Ahoj Zdenko a Míro (Z&M a M&Z).

Děkovat nemáte zač.

Zpětná vazba je velmi důležitá pro každého blogera.
Napsal jsem, že je váš blog pro mě inspirací. Konkrétně tím myslím krásné fotky z jiného prostředí, běh v přírodě, takové to lidské povídání o životě dvou lidí, kteří se mají rádi a mají společné zájmy. Moc se těším na další povídání se sportovní tématikou na vašem blogu.
Více sportovní tématiky bude pro váš blog jen přínosem a jestli tomu propadnete jako já, bude blog i motivačním prostředkem nejen pro vás.

Pak se mi líbí i video "Duch doby". Zajímavé a pravdivé.

Mějte se fajne Venca.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, chci se zepatat kolik měří celý lesopark v Kadani ?