neděle 27. ledna 2008

Závod po nemoci.

Jsem po nemoci (viróza) a hodně dlouho jsem se dokopával do závodu. I když jsem se ještě necítil na plný výkon, šel jsem do toho. Přiznám se, že jsem přeci jen trochu trénoval i když jsem byl nachlazen, ale vše bylo jen hodně volné tempo na vypocení.

Volnější tempo mých tréninkových běhů jsem měl i proto, že jsem konečně vytáhl kolegy z práce na 7km běh. Obstáli znamenitě (přežili).

V sobotu kdy jsem se domluvil opět na volnějším běhu s kolegy z práce, jsem cestou potkal Pavla Hnízdila se, kterým jsem nakonec trochu tempo zvýšil a nechal jsem právě začínající běžce trochu za sebou (omlouvám se), ale když ono bylo tak nádherně a rychlejší tempo mi vyhovovalo. Bylo to prostě fajn sobotní slunné dopoledne.


Neděle 27.1.2008 v 10:30hodin pokračuje ZBP svým rychlejším a méně náročným během 5 km v Rooseveltových sadech.
Den před tím se dozvídám, že se na startu potkám s kolegou runbloggerem Koyamou.
Příroda byla čerstvě vyfoukaná 2 dny trvajícími vichry, mrholí. Teplota vzduchu je na zimu opravdu teplá 7,5 stupňů.
Na startu jsem hned přivítán pokáráním, kde že jsem to byl, že mám absenci, nejen od hlavního organizátora Čendy. Vše jsem se snažil omluvit mou nemocí, ale moc jsem nepochodil :-) . Dávám se do řeči s Koyamou. Jdu se rozklusat s rivalem Rolandem a sděluji mu, že dnes je jeho den a vím, že mi dá nejméně 3 minuty. Tím samozřejmě alibisticky omlouvám svůj případný mizerný výkon.

Startuje se na opačnou stranu 2x okruh 2,5km. Což mě docela překvapilo, jsem zvyklý běhat opačné okruhy. Start byl divoký a rychlý jako celé tempo závodu (nic pro běžícího mastodonta jako jsem já). Už v prvním kole mi bylo jasné, že Koyama a Roland budou daleko přede mnou. V druhém kole jsem to chtěl zabalit, na plicích jsem cítil ještě prodělanou nemoc a nebylo to úplně ono. Sebezapření však u mě funguje znamenitě, doběhl jsem s časem 22:55min. Po závodě jsem se šel vyklusat s Koyamou 2,5km . Kecací tempo bylo příjemné a konečně jsem si v klídku mohl zaběhat s runbloggerskou hvězdou ;-) . Bylo mi potěšením.

Fotky z tohoto běhu dodám později….

7 komentářů:

3COP řekl(a)...

ahoj draku, tak to je dobře, že to nevzdáváš, jinak hlásím zítra příjezd do Kadaně a to tak, že již nastálo, dnes ráno jsem skončil své skoro 10-ti leté působení v Praze, no zamáčknu slzu a jdu dál

Vefis řekl(a)...

To 3COP:
Zamáčkni slzu. Prahu jsi si už užil dost. Teď budeš zase Kadaňák, to také není k zahození. Sportovat se dá všude a v Kadani na to jsou stále příznivější podmínky....

Anonymní řekl(a)...

No zrovna jako hvězda se necítím. :o) Ke svým nejlepším běžeckým dnům mám daleko a dnes jsi mě zahanbil i rychlostí, jakou si dal dohromady svůj spot. (Já to plánuji až tak v úterý či ve středu.)

Nicméně také jsem si s Tebou rád zaběhal.

->3COP: Vítej zpět v Podkrušnohoří. :o)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, dnes jsem byl po noční směně. Ráno jsem vybýhal v 6:00 z Tušimic přes oblíbené území kanců, po nočním deštíku pěkně rozmočené.Takže po doběhu do Kadaně jsem vyhledával kaluže abych trošku očistil své botky. Doma jsem do sebe hodil dva jablečné šátečky z listového těsta a šel si na dvě hodinky lehnout.
No, myslel jsem, že se mi poběží hůře, ale jsem spokojený, co jsem chtěl to jsem dokázal a čas je také velice dobrý. ..

Vefis řekl(a)...

To Koyama:
Konečně jsem tě v něčem předběhl :-).
Tvé nejlepší běžecké dny ještě přijdou...

To Roland:
Běžel jsi rychle jako kanec. Je vidět, že si se něco na jejich území naučil :-).
S tím spánkem jsem na tom občas podobně.

Anonymní řekl(a)...

Vefiši,

posílám ti na oživení vašeho sportování do Kadaně jednoho týpka, kterého jsme dost dlouho cvičili v Praze. Zn.: běhat, plavat i jezdit na kole celkem umí. Poznávací znamení: dokáže 3 výstřely vysvětlit Pythagorovu větu.

jo a "baj d vej": zkus se ho zeptat, co jsem mu slíbil, kdybys ho dokopal k tomu, že budete něco pořádat.. ;)

Tak se tam mějte fajn a zkuste občas také běhat po rovině, z těch fotek "z kopce nahoru dolů" se mi fakt točí hlava :-D


T.

Vefis řekl(a)...

Toho týpka nebudu šetřit a on nebude určitě šetřit mě, budeme páreček k pohledání :-).

Zeptám se ho na vše.
Až u nás dokončí celou cyklostezku, bude zde parádní trať na maraton.
Určitě se ozvem až budeme něco pořádat.
Jinak po rovině v přírodě se tady moc běhat nedá, je to tu samý kopec. Podkrušnohorci mají hold někdy krušné chvilky. Na každém hřebeni kopce je však krásně, rád si rozšiřuji obzory.
Tak se brzy uzdrav ať s námi můžeš zápolit.