pátek 8. února 2008

Plánovaná trasa 36,54km v Krušných horách.






Ještě nemám termín, ale toto je zhruba trasa, kterou bych chtěl běžet.

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

88-O Ty brďo! Tak vám nestačí Klínovec, ale ještě Fichtelbergu se vám zachtělo. A k tomu ta štreka. To už se nikde nenašlo necelých šest kiláků? :o) A k tomu: z Klínovce fakt dolů po sjezdovce a ještě po té, po které se vybíhá Perštejn-Klínovec? No, na třiadvacátém kilometru už to bude hodně zajímavé. :o)

Anonymní řekl(a)...

Ještě jedna věcná: Když seběhnete ze sjezdovky pod Klínovcem, tak by po pravé straně měl být pramen s úžasnou vodou. Alespoň mě vždycky chutnala jako božská mana. Ovšem, jestli to nebude tím, že jsem měl za sebou 17km do kopce a že tou dobou (v červenci) bylo vždy neskutečné vedro. :o)

Vefis řekl(a)...

To je zatím jen zhruba trasa, kterou jsem dnes vymyslel, možná ještě změřím úsek od Měděnce 6 km někam a když budeme moc můžeme dokončit maraton. Poběžíme velmi vycházkově budeme si to užívat. :-) Lasky zatím neví o mé změně trasy, jsem zvědavý na jeho názor, jestli se nemýlím bude souhlasit (je totiž ještě větší extrémista než já). Jinak s námi možná poběží i Roland a další ještě uvidíme. Jestli se chceš přidat stačí dát vědět. Předběžný termín 22.březen, jestli tedy stihnu natrénovat :-)

Vefis řekl(a)...

Ještě musím brát ohled na sníh a počasí. Možná termín posuneme na duben.

Anonymní řekl(a)...

tak to je presne ono co jsem myslel, jen ten termin :-/, myslel jsem ze my bude vyhovovat, ale 29.03 se bezi pulmaraton v Praze a delam doprovod, ja to zvladnu oboje, ale oba dva dny mam praci a musim si vzit volno, no uvidime,doma stim pocitame a v zamestnani jsem take dal echo. Zdravi roland

Anonymní řekl(a)...

22.března stopro nemůžu. Pořádáme v Královském Poříčí už popáté závod. A pokud by se vše přesunulo na duben, tak bych do toho s vámi stejně nejspíš nešel.
Na 2., 3. a 4. dubnový týden už mám závodní plány a pokud by jste běželi v 1.týdnu musela by být trať spíš o těch 6km kratší. Takový extremista jako vy nejsem. (Já vlastně vůbec nejsem extremista.)

A že poběží Roland? Nedivím se. Pro něj to bude brnkačka, když už má za únor v nohách 128km.

3COP řekl(a)...

Co se týče mé maličkosti, tak poběžím velice rád, kromě toho night runu jsem tenhle týden vůbec neběhal, neboť stále lítám kolem stěhování. Ale tento týden se do toho už opírám. Už jsem byl také omrknut ty čelovky a nabízeli mi jednu luxusní co jde přidělat i na cyklistickou přilbu a ještě na řídítka na kolo, takže totálně univerzální, ale stála něco málo přes 1.000,-Kč. Trasa je sice dlouhá, za to, však totálně neschůdná, ale to vůbec nevadí. Poběžíme kudy to půjde.

Vefis řekl(a)...

To Roland:
No joo no je vidět, že máš naběháno, to mi zase zvedneš mandle :-).
Jinak termín se kdyžtak přizpůsobí, ještě uvidíme.

To Koyama:
Extremistika z rozumem není na škodu. Když nebudeme moct, prostě to zabalíme a jedem domu, je to jen takový turistický výlet.

To 3COP:

Je vidět, že jsi nezklamal.
Terén bude tvrdý, ale ty rozhledy a ta příroda za to stojí.

Na čelovce se ještě dohodneme, dáme řeč.

Jdu něco naběhat, abych ti stíhal ....

Míra řekl(a)...

Ty jo. Tak to je trasa! Jsem zvedav az ji budete mit zasebou. ;o)Nejake blodeni by se vam hodilo. Pro zpestreni. ;o)
Na Klinovci jsem rad trenoval downhill a moc se mi libil Karlovarsky marathon horskych kol v roce 2000. Uz si nevybavuji jak se jmenoval.

Anonymní řekl(a)...

->m&z: Artamonovův memoriál?

Vefis řekl(a)...

Po Krušných horách já bloudím rád. Nějaké to bloudění je jen k dobru :-).

Koyama odpověděl za mě, zase byl rychlejší....

Míra řekl(a)...

koyama: presne tak, Artamon. Ten se mi libil, hlavne sjezdy.