pátek 15. února 2008

Společnice do tmy



Začal jsem běhat s mou novou kamarádkou. Je to skvělá společnice do tmy. Na doporučení Koyamovic rodinky jsem jí vyzkoušel a nemohu si stěžovat. Dělá mi dobře když jsem s ní. Jak příznačné, přišla na návštěvu právě na Valentýna a už teď musím říci, že jsem se bezhlavě zamiloval, už nikdy jí neopustím :-) . Tak malá a výkonná, krásné křivky a silné paprsky, které mi ukazují cestu. Už nejsem osamocen v temnotě. Začali jsme si "tikat" říkám jí důvěrně TIKKA. :-)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:DDDD

Super šot, fakt se ti povedl!

Viktor řekl(a)...

je to dobrý, produkuje studené světlo, takže když ji Vefiš dá pusu, nespálí si rty :)))

T.

btw: pěkná samička!

Vefis řekl(a)...

To Koyama :
Děkuji snažil jsem se :-)

To Viktor:

Chladná to ona je, ale když to spolu rozparádíme, tak zahřeje :-) .

Anonymní řekl(a)...

Je to fešanda-gratuluju :-)) Ta moje Tikkina nemá takové barvičky (je šedo-černá). Včera jsem jí vzala prvně na noční "procházku", byla namotaná na pr.ruce, ale nezasvítila si, světla se mi kolem zdálo dost...tak snad příště.

Anonymní řekl(a)...

koukám, že jsem se zapomněla podepsat :-(
Ahoj mapo

Vefis řekl(a)...

To Mapo:

Původně jsem si Tikku představoval s modrým přelivem, ale při cestě ke mě nějak změnila barvu na zelenou. Ale také se mi líbí. Hlavní je, že si rozumíme :-).

Anonymní řekl(a)...

Představuji si, jak Vefis se svou novou kamarádkou tančí při jejím svitu. :o)

d řekl(a)...

A to je ještě zima, až se s jarem probudí hormony, to bude tanec.

Vefis řekl(a)...

Tak jsem si právě vyzkoušel tanec se zapnutou Tikkou (blikačka) po doběhu domu . Je to dobrý stroboskop. Jen manželka chtěla volat Chocholouška :-).
Endorfiny dělají své :-).

Také už se těším na jarní hormony...

d řekl(a)...

S Tikkou člověk zažívá úžasné příhody.

Když jsem ji doma vytáhl, v elasťákách, nasadil ji na čelo a řekl, že takto půjdu běhat, tak si dcera málem rozbila hlavu o stůl a poté se nekontrolovaně v záchvatu smíchu sesunula pod stůl.

Dal by se z toho udělat seriál "Zábava s Tikkou"

Zdeňka řekl(a)...

:DDD
Vefis opravdu jsi me pobavil a ty komentare ... :DDD
Kdyby se vas seslo vic v roztancene nalade treba na polni ceste, tak se muzou zacit sirit famy o vilach :DD ... tak bacha na povest ;DD