úterý 26. února 2008

Co jsem zažil v posledních dnech:

18.2.2008 - noční běh 8.5km s Laskym.

19.2.2008- posilovna – kruhový trénink 1h + 3 km běh na pásu.

20.2.2008- noční běh 8.5km s Laskym.

22.2.2008- posilovna- kruhový trénink 1h.

24.2.2008- 3km- Konec ZIMNÍHO BĚŽECKÉHO POHÁRU v Kadani. Zažil jsem neočekávané, překonal jsem zdánlivě nepřekonatelné, sáhl jsem si na dno svých sil, zjistil jsem, že se dá běhat v každém počasí. Poznal jsem spousty nových lidí (běžců). Poznal jsem spoustu pěkných tras v okolí Kadaně. Běhá mi to čím dál tím lépe.
Co více dodat? Vřele doporučuji každému. Moje umístění není zase tak tragické, nebo ano?

25.2.2008- Krásný noční 12,5km běh s kamarády, který skvěle popsal kamarád 3COP. Na snímku Lasky (3cop), Jakub Král a moje maličkost.


27.2.2008- Chystám se ráno do posilky a večer si dáme s kamarády na snímku volnějších 20km do Klášterce nad/Ohří.

Musím přitvrdit, běh v horách nebude žádná procházka růžovým sadem. Nerad bych něco zanedbal. Budu přidávat kopcovité běhy v terénu.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Bude to procházka zahradou Krušnohorce. :o)

Mimochodem, to tříkilo v tvém podání bylo vážně dobré.

3COP řekl(a)...

Ou jéé, už vidím tu lehkou 20 v podání Vefiše, který do toho jde po hlavě dokud mu nedojde energie. Nedá pokoj do té doby, než se mi ho podaří uhonit, pak dohonit a pak možná i předběhnout. Kopečky jsou jeho, zapne forsáž a letí jako střela, když vede ho Tikka skvělá, energetická krize mu vrásky nedělá.

Vefis řekl(a)...

To Koyama: Mám rád zahradu kde vládne "Perun" .

To tříkilo mohlo být lepší oblékl jsem si dlouhé kalhoty a docela jsem se dost přehřál..

To 3 COP:
Dnes jsem se náládoval pohankovou kaší s fruktózou a ořechy. To bude mazec !!

Ty máš koukám také básnické střevo, to si dnes při běhu budeme přednášet :-).

Když mám propocená trika,
Tak pomůže nám Tikka.

To máš špatnou vizi,
když předpokládáš energetickou krizi...