úterý 29. dubna 2008

"Sporťák" se vrací.

Dost bolo zahradničení. Zase začínám trénovat. Už mi to chybí. Přiznávám, že jsem měl tak trochu sportovní přestávku. No jak se to vezme, spíše jsem si to tvrdě oddřel. Moje bezmozolovaté ruce jsou po pár dnech tvrdé roboty jako struhadla. Občas jsem si dosti brutálně namohl záda. Měl jsem vlastně takový trénink po vzoru ruské sportovní reprezentace :-) .
Konečně se začíná rýsovat to co jsme si naplánovali ze zahrady a chaty udělat. Uvědomil jsem si, že na zahradě s chatkou bude pořád nějaká práce a nemohu vše dohnat za tak krátkou chvíli. Prostě jsem dosti zvolnil, energii teď budu věnovat opět přípravě na maraton a triatlon.
Tak se těšte, bude mi ctí soupeřit s vámi ....

4 komentáře:

3COP řekl(a)...

Nazdááár. Tak teď chápu, že ty otřesy v Kadani nevyvolala matička Země, ale dopady žulových kvádrů se kterými jsi dělal mrtvý tah, při stavbě chodníčků na zahradě. Vítám tě zpět, chtěl jsem tě vzít na přebor městských policií v běhu, je to v Pardubicích. Ale když nemáš natrénováno.

3COP řekl(a)...

http://www.mizuno-running-cup.cz/aktuality/pozvanka-na-pardubickou-devitku-2008/ tady je odkaz, takže znova Pardubice

Vl001 řekl(a)...

Vždyť ti ještě nemohla vyrůst ani ředkvička:-)

Vefis řekl(a)...

To 3 Cop:

Až přijdeš na zahradu na ten opečený špekáček, tak ti ukážu moje náčiní se kterým jsem trénoval :-).
Cvičební program:
-vytahování betonových 7x 250 kg panelových dílců ze země a jejich umístění na jiné místo jako chodníček, (ještě, že mám zmáknuto egyptské stavění pyramid :-)).
-Zasázení betonových obrubníků.
-Zatravnění plochy.
-Zasázení 24 thují.
-Sázení brambor do 2 roky nezryté půdy ( jen 2 řádky naštěstí)
- Ostatní drobné práce.

To vl001:
Ředkvičky už jsem sklidil 3 mám tam i obří skleník :-).
Hlavně, že je už skoro vše zasázeno. Teď jen zalévat a čekat. Možná ještě sem tam zničit nějakého škůdce a plevel.
Prostě jsem takový strýček Pompo.
Teď přemýšlím jestli jsem ty slepice nezasadil moc hluboko :-)...