středa 9. července 2008

Přestávka

Tak nějak ztrácím inspiraci a fantazii. Nevím zatím co psát, abych se neopakoval. Rozhodl jsem se, že si dám chvilku blogerského volna. Ty kterým přišlo mé psaní trapné určitě potěším. Možná jsou i lidé, které občas mé vyprávění o sportu trochu inspiruje. Návštěvnost mám docela velikou, ale nevím vaše názory, tak pište do komentářů, ať vím na čem jsem. Jinak si užívejte dovolenek a prázdnin. Mějte se fajn. A hlavně sportujte......

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

chlape neblbni a pis!! Nejenze se to da cist,ale je tio i zajimave. Udelal jsi nxyni vykonnostne velkxy skok dopredu, zajima me dalsi vyvoj! A drzim ti palce, samozrejme. T.

Vefis řekl(a)...

To Viktor:
Díky za podporu. Sportuji dále, ale nějak mne opouští inspirace pro psaní myslím tím tak abych se neopakoval ve frázích atd. Navíc toho mám nějak moc ( nemyslím tím sport).
Jestli mne někdy zase něco napadne napíšu sem, ale nebude to tak pravidelně. Neukončuji blog neboj. Jen si dávám prázdniny. Měj se fajn a doufám, že se někdy uvidíme osobně. Venca.

Vefis řekl(a)...

Vzkaz pro ty, kterým můj blog připadne trapný:
Napište konkrétně co vám přijde trapné nebojte je to anonymní. Jen abych zjistil mé nedostatky. Snesu kritiku :-). Rád všem slušným slušně odpovím.

Anonymní řekl(a)...

Blog není trapný, je super. Strašně ráda čtu Tvoje "závodní příběhy" a bavím se. A nejen to, díky Tvým tipům jsem i několik akcí navštívila (jako divák!) Díky a piš! L.

Vefis řekl(a)...

Pro "L":
Díky za potěšující názor, snažím se o psaní textu trochu neodborným stylem. To je proto aby to nebyl jen strohý nezáživný text.Vkládám do mých článků trochu toho sportovního nadšení a života. Prostě tak jak to mám v hlavě tak to píši.I když vím, že to někdy není slohově to pravé ořechové a někdy se mi tam objeví pravopisná chybka. V mém zaměstnání jsem nucen psát pravý opak toho co píši zde.

Někdy mávni až poběžím okolo tebe. Ať vím kdo mi fandí :-)

Měj se....

3COP řekl(a)...

Pane jo, jeden si odjede na dovču do Jeseníků a ty hned děláš divočiny. Ten blog přeci nemusí být zdaleka jen o sportu, ale i o spoustě jiných věcí. Vendo piš, piš, piš, napiš o vašem klubu, co plánuješ. Nebo zkrátka jiné věci. Neházej flintu do žita.

d řekl(a)...

Nazdar.
Trochu Tě chápu. Já po zaběhnutí maratonu a naplnění ročního snažení doprovázené blogováním taky trochu hledám inspiraci k blogování. Ale zase je fakt, že čtenářů není málo.

V anketě jsem volil první volbu. Ne vždy mám náladu číst vše, ale např. na trávení po obědě je tohle ideální oddechové čtení.

Tak ať se rozhodneš tak či onak, sportovat nepřestaneš, tak přeji vše nej nej.

Vefis řekl(a)...

To 3COP:
Asi máš pravdu, ale nějak mám teď období kdy nestíhám a navíc nemám tu správnou náladu a chuť do psaní. Ono to přijde neboj :-).

To Dan67:

Děkuji za názor ani nevíš jak je pro mne důležitá odezva na mé články. Takže mé články jsou stravitelné :-). Já vím, že to potěší každého blogera. Tvůj blog také čtu rád, je pravda, že nepíšu do komentářů, polepším se. Ať ti to sportuje...

Anonymní řekl(a)...

Čau draku, jasně piš dál...myslel jsem, že se uvidíme V Perštejně, ale Tudy říkal, že musíš dozorovat, škoda...Já to měl trochu výživné, přijel jsem z Chomutova proti větru na kole ( 30 km ), vyběhl na Klínovec, tam mi vyvezli kolo a potom jsem mazal domů ( 50 km ), prima trénink na sobotu do Karlštejna...Tak se měj a zase někdy....
m.thums

Vefis řekl(a)...

Ahoj Míro.
Mám teď takové přechodné období nepsavosti. I muži mají své dny...

Ten závod mě mrzí musel jsem do práce, ale zase se někde potkáme. Tvůj trénink je docela brutální, držím Ti palce do Karlštejna.