úterý 21. října 2008

Založení SK MP Kadaň.

Tak jsem si udělal tak trochu blogerského volna. Studoval jsem mezi tím jak založit sportovní klub.
Budu zakládat oficiálně sportovní klub se zaměřením hlavně na neprofesionální sportovce, kterých je opravdu hodně. Budu to chtít směřovat trochu do preventivních akcí, jako například sportem proti návykovým látkám atd.
Zákonné informace mám nastudované vím, že se musí vypracovat stanovy a poslat ve dvojím provedení na MVČR. Přípravný výbor již mám také. Vím, že prozatím postačí do 3 milionu za rok "jednoduché účetnictví".


Jak to však všechno probíhá v praxi se ptám právě vás. Máte nějaké zkušenosti? Jak je to s účetnictvím a placením daní? V zákoně je napsáno, že toto občanské sdružení (sportovní klub) - dále jen SK nemůže provádět výdělečnou činnost. Jak je to však s pořádáním akcí a placení startovného nebo placení případného trenéra atd?
Jak je vedení SK časově náročné?
Jak je to s kontrolami na co se peníze z dotací, sponzorských darů, atd. SK vynaložily?
Budu vám moc vděčen za jakoukoliv reakci.
Jestli máte nějaké dokumenty, které by stály za to, posílejte je na:

skmpkadan(zavináč)seznam.cz (Email je napsán v antispamové podobě).

6 komentářů:

forest řekl(a)...

No určitě o.s. může vydávat bločky na závodech s kolonkou "startovné", ověřeno - u několik takový o.s. jsem/byl jsem registrovaný. Právně ti to ale nepodložím, mou domněnkou je to, že cílem o.s. nesmí být výdělek (tedy dlouhodobě převažující příjem nad výdejem v účetnictví). Ale je to jen domněnka.

Anonymní řekl(a)...

Zjednodušeně řečeno, všechno, co "vyděláš" musí opět spolknout o.s. V tomhle případě třeba jako startovné, cestovné, dresy, ceny na Vámi pořádaný závod apod.

Viktor řekl(a)...

Každopádně je to chválihodná aktivita!!

Držím palce!

V.

Vefis řekl(a)...

To Forest:
Díky za info. I domněnky jsou dobré, ještě to rozeberu s nějakým již založeným klubem.
Každopádně by mne zajímalo, jestli se z toho dá zaplatit i odborník, jako je například přednáška dietologa, nebo porady od trenéra. Myslím tím pro širokou veřejnost.

To Koyama:
Také moc díky. Ty máš nějaké zkušenosti s vedením klubu?
Písni na email jestli se ti bude chtít.

To Viktor: Díky!!
Ty máš těch chválihodných aktivit také na triku hodně, snad se Ti jednou vyrovnám :-).

3COP řekl(a)...

všechno utratime, žádné výdělky nebudou

Vefis řekl(a)...

To 3COP: V žádném případě nechci vydělávat :-). Jen mne napadlo zaplatit pro některé začátečníky odborné semináře nebo tréninky pod dohledem odborníka. Placeného třeba z dotací, ale na to musím vytvořit projekt. No bude to dlouhá trať k cílové čáře. Ale maratonské duše se nevzdávají :-).