čtvrtek 29. ledna 2009

Sádra sundána.

Dnes jsem konečně přišel o sádru. Zatím to vypadá nadějně minimálně 2 až 3 týdny ještě rehabko a jdu do práce. S během to však nevidím nijak růžově zatím. To si ještě minimálně 2 měsíce raději počkám. Zatím se budu věnovat plavču, posilovně a jestli to noha dovolí i kolu. Hlavní je, že mám alespoň vycházky. Už bylo na čase, musím ještě vyřídit pár věcí na úřadech a musím tam osobně.

8 komentářů:

d řekl(a)...

Tak hurá s elánem do "lehké" přípravy.
Táhni a srůstej,
resp. plavej, posiluj a srůstej

:)

Vefis řekl(a)...

Díky Dane.
Snad půjde vše podle očekávání. Nesmím s nohou zatím dělat prudší pohyby. Tak se hlídám až moc. Opuchlina tam furt ještě je, ale chladím. V bazénu se studenější vodou to bude ideální. Nejhorší byl ten první pohled na čerstvě vybalenou nohu. Nic vábného :-( Obdivuji sestry, musí mít opravdu silný žaludek....

Ječmínek Máselník řekl(a)...

proti Tobě mi fakticky nic nebylo, ale achillovku mám pořád tuhou. Dneska jsem prvně odšlápl na trenažéru 60 minut bez toho, že by noha nějak zásadně otekla a to to fakt jenom tak šmrdlám.
I s tím plavání opatrně, třeba znaka moc neplav, ten zatěžuje při kopání kotník, prsa nemluvě.
Určitě začni plavat s piškotem. Přeju hodně trpělivosti a úspěchů.

Vefis řekl(a)...

To Ječmínek:

K plavču jsem se zatím nedostal. 2 dny jsem teď zkoušel chodit s francouzskou berlí (ušel jsem velmi pomalou chůzí asi 4km). Nic mne nebolí, jen mám trochu zatuhlé šlachy. Strečing mi dost pomáhá a pomalu tu nohu dostávám do původního stavu. Nicméně jsem velmi opatrný. Doma masíruji sprchovou masážní hlavicí, po zahřátí protahuji šlachy. Když přijdu domu z vycházky tak chladím mírně oteklý kotník gelovou chladící kapsou (supr. věc). Od 9.2 mám ještě rehabilitace (údajně nemají teď místo). Mluvil jsem s místním repre. běžcem, ten mi poradil, abych to co nejdříve rozhýbal, jakmile to zatuhne už to nikdy nebude to co bývalo. Ono to zatím funguje.

Přeji Ti také ať se dostaneš co nejdříve do kondice!!!

Anonymní řekl(a)...

Také přeji hodně štěstí a ať je návrat co nejdřív :-).
Evidentně nikam nespěcháš a to je jen dobře.

Vefis řekl(a)...

To Aldaman:
Díky!! Nic neuspěchat, to je základ úspěšné léčby. Lepší než si pak nadávat.Být doma na neschopence na 65 procentech to není také žádná sláva.

To nemluvím o mém doslova narvaném pracovním i nepracovním programu na tento rok. Ale noha je den ode dne lepší, ono to bude dobré.

Anonymní řekl(a)...

ahoj Vendo..konečně bez sádry tak to už zní lépe vid :)Chci tě jen informovat o změně posledního závodu,který se měl uskutečnit 1.3.na na ovále.Běh se sice koná,ale je už v sobotu 28.2.čas je stejný.zatím se měj káč.

Vefis řekl(a)...

To Kač:
Díky za info. napíšu si to do fanouškovského deníčku :-).Možná přijdu příští neděli 15.2.(BĚH LESOPARKEM), jen fandit a podpořit vás.