středa 23. května 2007

Běhání na Úhošť a cyklistika v okolí Kadaně.



Dle ohlasů mých známých jsem se rozhodl, že mi básničky /dětské/ o sportu asi moc nejdou a budu se raději držet psaní článků. Ještě se omlouvám, všem kdo mé články čte, za dlouhou nečinnost na těchto stránkách, mám toho nějak moc...


V poslední době jsem si oblíbil trasu na běhání na horu Úhošť, kde je přírodní rezervace. Běhám sám, protože nemám parťáka na náročnou trasu 15 km v horském terénu. Buďto jsou běžci z Kadaně nabušenější než já, nebo nechtějí běhat takovéto vzdálenosti. Je opravdu náročné najít sobě rovného parťáka na běh, ach jooo škoda, že 3COP je neustále v Praze.
Tuto trasu běhám tak jedenkrát týdně, ostatní dny v týdnu věnuji úsekům 3x2+0,5km /díky Tudymu za inspiraci/ a běh do Zásady 5,5 km.
Trénuji na Crossmaraton Jirkov, proto běhám takovéto drasťárny. Běhání o samotě má ale pro mě i velký přínos, ten pocit když běžím krásnou přírodou, kde zpívá ptactvo a voní vegetace v rozpuku je k nezaplacení. Toto vše umocňuje krásný výhled na panoramata Doupovska a Krušnohorska. Nemusím zde psát o blahodárných účincích na nervovou soustavu a čistotě myšlenek po doběhu, které zná snad každý běžec.


Co se týče cyklistiky, děkuji mému parťákovi Jirkovi Sojkovi. Jezdíme spolu tak 2x týdně opravdu náročné trasy po horských silnicích, okruhy vedoucí převážně pod Klínovec, každá trasa měří něco kolem 60 km.
Vzájemná soutěživost nám pomáhá překonat naše rekordy v čase jednotlivých okruhů.
Při tom všem se ještě stihneme kochat krásnou přírodou a vůní lesa a horského vzduchu.
Jirkovi držím palce v sobotu při závodu horských kol KRÁL ŠUMAVY. Musím říci, že je opět ve skvělé formě.
Tak sportu zdar a pište lidičky ať vím jestli to někdo čte........ předem dík.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Cau,

i kdyz te Lasky ve tvem sebeznicujicim napadu podporuje, chci ti napsat, že jeho optimismus nedílím. Rozumím tomu, že je to pro tebe vázva, stejně jako samostatný maraton, a el určotě bych doporučoval pro začátek něco po rovině a silnici, pokud možno i s diváckou kulisou, která tě trochu potáhne ke konci. Zjistit, že jsi na 30. kiláku úplně v řiti a stojí před tebou další z mnoha táhlých kopců je potenciálně blbej zážitek.
Zkus to ještě promyslet, držím ti palce, čtu tvůj blog, vím o tobě od Laskyho proto jsem si dovolil drobný příspěvek.

měj se fajn

T.

Vefis řekl(a)...

Ahoj Tučňáku.

Díky ti za příspěvek. Vím, že to bude asi extrémní zážitek, ale já rád dělám zdánlivě nemožné, jsem asi tak trochu extrémista. Ještě si to nechám projít hlavou, ale vzhledem k mojí tvrdohlavosti tomu moc šanci nedávám. Tenhle crossmaraton chci hlavně doběhnout do 5 hodin, takže pomalejší šnečí tempo. Já o Tobě také vím a obdivuji Tě. Čtu tvůj blog také pravidelně. Nerad odkládám věci na později, už jsem to musel odložit jednou /PIM/ a teď už nechcu :-). Možná se ještě pak troufnu na Kladno. Uvidíme podle toho, jestli přežiju :-).
Měj se a sportu zdar.

Anonymní řekl(a)...

čau!
nepochybuji o to,že to zvládneš, ale dokážu si představit, že z toho budeš mít psk příjmnější vzpomínky. :)
Ale zdrbli jsme tě trochu s Jirkou, takže už vím, že jakýkoliv odpor je marný.
držím palce!

T.

Vefis řekl(a)...

Ahoj.
Díky za podporu. Tak jsi se dozvěděl od Jirky jakej jsem doopravdy blázen.
To si umím představit to vaše zdrbnutí :-).

Až závod doběhnu, nebo dobelhám tak dám vědět.
Měj se.