středa 11. července 2007

Tak je tu zase triatlon.

Minulý rok jsem absolvoval můj první zmenšený sprinttriatlon . Letos vzhledem k dovolené mi bohužel nevychází datově termín toho samého triatlonu. Proto jsem se rozhodl pro triatlonek konaný dne 19.8.2007 v Karlových Varech. Přípravy určitě nepodceňuji. Budu rád, když se umístím někde v poslední desítce.
Osazenstvo závodu bude opravdu profesionální a to nejsem vybaven silničním kolem.
Budu působit asi trochu exoticky s krosovým kolem zn.
Author stratos .
Nicméně za tu srandu to opravdu stojí. Už se těším na tu krásnou atmosféru. Tak sportu zdar !!!!

9 komentářů:

Vl001 řekl(a)...

Umístit se na MČR v jakékoli desítce je skvělý úspěch, držím palce:-)

Anonymní řekl(a)...

Přijdu se na tebe podívat. Už sice z cyklistické části vyjmuli 3 "výjezdy" Divadelní ulicí, kde jsem s kolem špacíroval jak' lázeňský host, ale Zámecký vrch je taky dobrý maso.

Já tenhle triatlon na 90% nepojedu, protože mě v podvečer čekají taky v K.V. Dvořákovy okruhy 6,8km běhu. Můžeš se tam přijít vyklusat. ;oD

Vefis řekl(a)...

Pro vl001:
Umístit se nějak, to je můj cíl. Hlavně účast a užít si to.

Koymane, budu vděčný za kteréhokoliv fanouška. Lázeňské šviháky také uvítám :-). Díky za nabídku na výklus, když bude čas přijdu ti fandit zase já. Start je v 17 hodin, pokud se nemýlím? Vyklusávat se budu cestou domu do pedálu svého auta :-).

Anonymní řekl(a)...

To je dobré datum. Pokud to jen trochu půjde, domluvím se s 3Copem a přifrčíme.

čau

T.

Vefis řekl(a)...

Ahoj "T"

Budu velmi rád, když se v KV střetneme. Rád Tě poznám a utkám se s vámi :-). To abych přidal v tréninku, abych si nestřihl ostudu :-).

Měj se sportovně....

3COP řekl(a)...

Cože, ty nepojedeš Prunéřov, to si děláš p...l, to nemá cenu, triatlon skoro za domem a ty se na to vykašleš. Dobrá no, dovolená je důležitá, ale je to skoro neuvěřitelné. Ty Karlovy Vary vypadají dobře, no tak pojedeme, co by ne, každý triatlonek se počítá.

Vefis řekl(a)...

Ahoj Lasky. Nezlob se, já Prunéřov nemohu. Dovolená nám letos vyšla zrovna do triatlonu. No ale Ty už jsi ten 1/2 Ironman, tak to si s tebou nemohu měřit síly. Gratuluji ti čoveče.

3COP řekl(a)...

Na ty Vary jsem se již přihlásil, za 100 Kč, startovného, krásný závod. To bude paráda.

Vefis řekl(a)...

Už jsem také přihlášen...