středa 25. července 2007

Trochu toho humoru ze sportovního života- 1.díl




Sport je spojen s dobrou náladou, proto jsem se rozhodl, že se s vámi podělím o některé zážitky a dobré "hlášky" z mého sportování, které mě docela pobavily.
Ti kdož mají jiný styl humoru určitě prominou... Kdysi jsem závodil ve vodní kanoistice na divoké vodě. Na jednom ze soustředění napadlo jednoho závodníka z Kadaně, že si přivydělá nějaký ten peníz v neuvěřitelné sázce. Sázka zněla takto: kdo si dá do pusy obyčejnou žárovku a zase jí dá nerozbitou ven, ten vyhrává. Jeden ze závodníků se přihlásil a řekl:" to je prkotina, to se dá". Strčil si do pusy žárovku a už jí nedal ven. Hodně závodníků se pokoušelo pomoci žárovku vytáhnout, ale marně. Asi po dvou hodinovém dolování žárovky se rozhodl někdo zavolat taxi a chudák s vyčnívajícím koncem vynálezu století, mumlající nesrozumitelná vulgární slova byl převezen na pohotovost. Zde mu byla žárovka odborně vyjmuta. Konečně vozidlo taxi přijíždí do tábora, všichni se nedočkavě hrnou k autu TAXI, z něj vystupuje "sázkař" se spadlou bradou, slintající a nemluvící ( později nám bylo řečeno, že mu byla dána injekce uvolňující svalstvo do čelisti). Jaké překvapení, když chtěl kdosi zaplatit taxikáři, který seděl ve vozidle. Ten jen otevřel okénko a tupě zírající s vyčnívajícím koncem žárovky z pusy nastartuje vozidlo a mizí ve tmě. Taxikář byl asi nevěřící...... :-).

Prosím nezkoušejte to....... je to kruté.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:DDDD

Anonymní řekl(a)...

Ještě chci dodat, že tady máme maníka (je to takovej hospodskej vejpitka), který v případě, že by žárovku do pusy narval a nešla by mu vyndat, tak by jí schroustnul. Ale on se sází o to, kolik spolkne matek a šroubků apod. :-O
A k tomu taxikáři: Chlapi jsou věčný děti. Znáš tu úžasnou zimní scénku z Obecné školy? "Hlavně neolizovat zábradlí." :-)

Anonymní řekl(a)...

Trochu mi to připomíná scénu z filmu Nuda v Brně...?

Vefis řekl(a)...

to Koyama : Zakázané ovoce chutná nejlépe :-)

to Tom: Nudu v Brně jsem ještě bohužel neviděl.
Je ale docela možné, že těchto sázek bylo více a už to asi není žádná novinka pod sluncem.
Já sem jen píšu to co mě opravdu rozesmálo a co jsem zažil.

Mějte se fajn.

forest řekl(a)...

V podstatě se jednalo o vyhranou sázku :-) Žárovka zůstala celá.

Vefis řekl(a)...

Ahoj Foreste.

V podstatě sázku vyhrál a dotyčný navrhovatel sázky mu ji vyplatil. Za tu srandu mu to prý stálo :-'

Jinak kdo je z Kadaně a nevěří tomu, běžte se zeptat Pavouka do Fitnesu....