středa 2. ledna 2008

Zlepšení na trase " Novoroční kondiční běh" (8,100 km)



Vyřazující puchýř jsem úspěšně vyléčil a pauza mi udělala evidentně dobře. Vánoční strava byla opravdu náročná a nějaké to nepříjemné kilíčko mi zase přibylo, doufám že se u mě nezdrží dlouho.

Jak jste na tom vy?

Jak dodržujete životosprávu v tomto období ?


Trasa ZBP "Novoroční kondiční běh" byla velmi rychlá a převážně se běželo po silnici a po panelové cestě. Byla to jedna z nejlehčích tras. Trasa vedla od autoservisu za mostem, pod železniční most, okolo zahrádkářské kolonie. Po chvilkovém terénním stoupání ke kostelíku v obci Želina, již se ženeme jen po silnici. Na konci silničky odbočujeme doprava podbíháme viadukt, poté přebíháme silnici II. třídy a šineme si to do prudkého stoupání směrem na obec Krásný Dvoreček. Po sběhu uhýbáme prudce doprava na panelku do Úhošťan. Zde jsem již slyšel jak mi můj úhlavní rival Roland dýchá na záda. Najednou mě na rovince předběhl a s radostným povykem mě zdraví "čau tak se měj"!!!. Nedovedete si představit, jak to ve mě začalo pulzovat, dal jsem si do hlavy, že mi nesmí za žádnou cenu utéci. Osamocen uprostřed zasněžené krajiny se burcuji hlasitým kvílením dosud neobjeveného zvířete. Jestli mě někdo slyšel, myslel si asi, že závodí mentálně postižený chovanec. Já jsem však byl jen momentálně postižený :-). Udržuji pořád zhruba 150 metrovou vzdálenost mezi mnou a Rolandem. V Úhošťanech mi začíná fandit každý pes, naštěstí za plotem. Hlasitě odfukuji jako přetlakovaný papiňák . Jsem v rauši a jako blázen se burcuji hlasitým projevem "makej". V obci Kadaňská Jeseň při sběhu kolem čističky potkávám hodně lidí, proto se raději přestávám hlasitě projevovat a jen odfrkuji jako splašený mustang. Má to svůj efekt, všichni mi uhýbají na úzké cestě. Skupinka turistů mi začíná fandit a jedna žena prohodí: " to máš z toho, že jsi pil na Silvestra" ,(kdyby tak věděla, že jsem byl nucen pít jen nealko, protože jsem šel ráno do zaměstnání, kdyby tak věděla, že místo oběda se zde trápím, nevyspaný a hladový). Míjím páreček psů, kteří jsou naštěstí evidentně přežraní a nemají dnes chuť pohrát si s mým lýtkem. Konečně cíl !!!! Dobíhám 40 sec za Rolandem s časem 36:20 min. Když jsem se dnes díval na výsledky závodů, které jsem zde běžel v mých začátcích před 2 roky s časem 48:48 min, docela mě těší, že jsem se tak zlepšil.

Doufám, že se moje fyzička bude nadále zvyšovat. Děkuji všem, kdo sleduje tento blog a fandí mi, bez tohoto motivačního prostředku si to již neumím představit. Mějte se krásně a užívejte fyzična co hrdlo ráčí.


7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No vida! Sotva propíchl puchýře a už si to zase hasí, jako by mu někdo připálil koudel. :o)

Vefis řekl(a)...

To Koyama:
Potom, co mě předběhl Roland, bych tam tu zapálenou koudel potřeboval :-).

Anonymní řekl(a)...

Však opět přijde tvůj čas,někdo je holt lepší na silnici a někdo v terenu. Tříkrálový bšh doběhneš opět přede mnou. ... Ale máš pravdu, ten útěk jsem si hezky vychutnal :-), ta panelka je super depták a toho se dá pěkně využít proti soupeři. Jen jsem měl potom strach při seběhu z Jeseně, aby jsi mě tam nepřeválcoval, ale bylo sucho tak jsem to pustil a ono se to vyplatilo :-) Roland

Vefis řekl(a)...

Rolande je vidět, že máš na silnici naběháno. Mě vyhovují hold těžké terény (uznávám oblíbenou větu "kopec je můj kamarád"). Tříkrálový běh Ti snad nandám i když budu po noční ;-P. No bude to náročné je tam hodně rovinky a také terén, uvidíme...

3COP řekl(a)...

Nazdar draku. Tak jak to máš s tou životosprávou, já tě znám mě neoblafneš, ty jsi známý řízkožrout a sypač. O tvé fitnessové minulosti bych se nerad zmiňoval. :-)) NO když čtu tyto řádky, tak zrovna chroupu mrkev a včera mi mamina jako uvítání domů nepřipravila knedlo, zelo, vepřo, jak to tak mámy dělají. Nachystala mi sojový nářez. Co by jsi chtěl ještě o té životosprávě slyšet. No je pravda, že v práci jsem kolegovi ztrestal košíček vanilkových rohlíčků, ale to už jsme spolu vyběhali, když jsi mě protáhl kolem Ohře, tzn. o tuto energii jsem už přišel. Navíc jsi mě naprosto degradoval lehkostí svého běhu, zatím co já jsem potupně zastavoval na utahování šňůrky v pase (šlo samozřejmě o krátký dech). No zkrátka ti přeju, aby si již v letošním roce Rolanda v ZBP nedoběhnul. Aspoň trochu se budeš cítít jako já s tebou. Jo a taky by jsi mohl přibrat nějaké to kilíčko, to se hned hůře běhá. Ha, ha, ha. Tak a můžu jít spokojený spát. To jsem ti to tu nandal. Hned jak dorazím do Kadaně, tak mě můžeš běžecky zneuctít.

3COP řekl(a)...

Tak ti mě napadlo, co když si zaběhneme maraton v lesoparku, neboli v Rooseveltových sadech, to by byla paráda. Jediné o co bych tě poprosil, jestli by jsi na kole nezměřil kolik to po obvodu měří, já jsem na to koukal na mapě a mělo by to být cca. 2,5 km což mi přijde dobrý. Dáme 16 koleček a jdeme domů, takhle to vypadá v pohodě. Jen to uběhnout, že ? Samozřejmě to nebudeme běhat přes ten kopec ale po té cestě pod ním. Co ty na to?

Vefis řekl(a)...

To 3COP:

Promiň že jsem nereagoval již dříve, ale až teď jsem se sem dostal. Byl jsem 2 dny v práci a nějak nebyl čas na internet.

Jsem od přírody nedietní a žravý typ a hlavně masožrout.
Má kulturistická minulost nějaká byla, je pravda že jsem byl i trenérem kulturistiky 2 třídy, ale rozhodně jsem nepoužíval nějaké zakázané látky, jen bílkoviny a cukry atd. Sice jsem měl velkou sílu a objemy, ale nevyhovovala mi moje váha a těžkopádnost. Teď mám fyzičku jaká mi vyhovuje a kterou chci stále zdokonalovat.

Přes svátky jsem jedl tak nějak vše, ale snažil jsem se nepřejídat.

Před během jsem si dal ke snídani vždy cukroví :-) dobrej doping.

Lehkost mého běhu byla asi zapříčiněna mým tvrdým tréninkem v terénu.
Mě bylo divné proč furt zastavuješ, takže příště žádné výmluvy, těch 9km /pro tebe 10km z domova/ nebylo zase tak náročných a běželo se mi s Tebou fajne.

Dnes když čtu Tvou dietu, tak se nad sebou opravdu zamýšlím :-).

Maraton v Rooseveltových sadech? Proč ne? Jediný problém budou psi, až se sejdeme dáme něco dohromady.
Okruh má 2,5km už to mám změřené.
Nebo 2 okruhy(jeden okruh 20km) Kadaň- Klášterec a nějaký kousek 2km se už najde.
Nejdříve ale ten běh Kadaň- Klínovec- možná i Boží Dar.

Tak se měj.

PS: Zítra napíšu článeček, fotky už konečně v pátek získám.