úterý 25. prosince 2007

Vyřazující puchýř při 12km.

Nejdříve přeji všem návštěvníkům mého blogu příjemné prožití svátků a šťastný Nový rok 2008. Hlavně zdravíčko a ať se vám všem splní vaše plány a přání. I sny se dají realizovat, jen chce chtít...

Vánoční shon a nákupy to je více únavné než maraton.
"Vánoční běh Brodcemi" 12km byl opravdu náročný, ale byla to příjemná změna a odreagování. Na startu jsem mohl konečně v Kadani p
o delší době přivítat kolegy runbloggery manželé Koyamovi . O mých spolupracovnících z mého zaměstnání nebudu sáhodlouze psát. Trochu mě asi u všech v cíli zdrbali, ale to je jejich vizitka a ne má. Nicméně jim děkuji, že mi přišli fandit. Příští rok jsem jim nadhodil, aby se účastnili závodů se mnou, tak uvidíme :-).
Nyní k samotnému závodu s vysvětlení, proč jsem se od minulého roku o 1,5 minuty zhoršil v čase na této trase.
Startuji docela bouřlivě, do kopce jsem vystartoval jako nikdy. Začátek jsem docela hustě přepálil a to z jednoduchého důvodu, chtěl jsem soutěžit s Koyamou. To se mi docela dařilo až na konec Zásady, kde jsem se držel převážně před ním, nebo jsme chvilkami běželi vedle sebe. Před Zásadou se okolo nás mihne jako divá zvěř Tudy. Neodpustím si udýchanou poznámku: "no jooo Tudyho tempo". V Zásadě mě opět vyburcovali moji "fanoušci" dřu do kopce jak divý. Vše bylo v pořádku nohy mi šlapaly jak stroj, nebyl jsem unaven, docela mi běh vyhovoval. Držel jsem se před Koyamou až k lesní cestě do Brodců. Terénní stoupání v některých úsecích mi však začalo nějak ubírat energii, to už byl Koyama daleko přede mnou. V každém z běhů mám problémy s tvorbou puchýře na levé patě. Každý závod jsem si preventivně toto problémové místo lepil polštářkovou náplastí. Před tímto závodem jsem na to jaksi zapomněl a ještě k tomu jsem si vzal bavlněné teplé ponožky /to jsem si dal/. Ponožky se začaly na patě shrnovat a při stoupání do kopců, kdy je toto místo nejvíce třeno botou se mi začal dělat pořádný puchýř. Byl jsem tedy nucen kulhavým během zdolat zhruba polovinu tratě. Klesání bylo vysvobozující. Tento typ běhu mě docela vysiloval a nemohl jsem zapojit maximum i kdybych chtěl. Předběhlo mě několik běžců, které jinak porážím. Běh však nikdy nevzdávám a vždy alespoň doběhnu. V cíli jsem byl již totálně znavený bolestí, ale nikomu jsem o tom neříkal, aby si nikdo nemyslel, že se zase na něco vymlouvám :-). Byl jsem také dosti vysílen, protože jsem opravdu začátek přepálil. Mé nachlazení tomu také moc nepřidalo. Nicméně jsem do cíle doběhl a to je to hlavní... V cíli již mě fotí Koyama, kterému tímto moc děkuji. Jen co jsem doběhl, už mě lákají běžci /TUDY a ROLAND, kteří doběhli přede mnou/ abych s nimi již běžel domu. Já jsem chtěl ještě chvilku prohodit pár slov se vzácnou návštěvou ze Sokolova, tak jsem se vymluvil na to, že se potřebuji vydýchat. :-) /sory/.. Čekám s Koyamou na jeho drahou polovičku a prohodíme pár slov. Dovídám se, že měl Koyama na trase dvě nepříjemné nehody, ale naštěstí asi nic vážného /doufám/. Ukazuji Koamovi na cyklostezce nově vybudovaný informační sloup na kličku /dynamo/ s povídáním o Kadani. Na konci závodu jsme si všichni popřáli a já jsem se vydal směr domov. Doma zjišťuji, že sundat botu z levé nohy nebude jen tak. Obrovský puchýř nalitý krví operuji ve vaně. Ještě dnes nemohu normálně chodit, proto bude asi rozumnější když běh 26.12. vynechám. Strašně mě to mrzí, ale je to lepší než podávat mizerné výkony za každou cenu. Další závodní běh 1.1.2008, budu určitě ve formě. Tak se těšte rivalové :-).

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já jsem tušil, že ta ztráta je tak veliká, že musela být způsobena i něčím jiným než jen přepálením v úvodu. Puchýře dokážou být pěkný bestie.

Dělá se ti pořád na stejném místě? A je to jen v těchhle nových botách? Nebo už si to měl i dříve? Možná by stálo za to zvážit termoplastické vložky do bot. I na tohle prý zabírají. (Jestli to tedy není způsobeno pouze nevhodnými ponožkami.)

K tomu informačnímu sloupu. Je to skvělý nápad. Z toho místa je moc pěkný rozhled na Kadaň. A taky jsem tvrdil, že historii Kadaně namluvil celkem známý ostravský herec. Pátral jsem na netu a myslím, že to byl Tomáš Jirman. (Kdyžtak mi to vyvrať. :o)

Přeju Tobě i Tvým blízkým hodně štěstí, pohody a hlavně zdraví do příštího roku. Doufám, že se zase někde po(u)tkáme.

Vl001 řekl(a)...

My runbloggeři se přece zhoršujeme proto, abychom se mohli následně zlepšovat, ne? Já to tak opakuji mnohokrát do roka:-) Tak ať ti to běhá...

Vefis řekl(a)...

To Koyama:
Ztráta byla opravdu velká, když jsem tak nějak propočítával zlepšení času na jiných tratí, mohl jsem dosáhnout určitě na čas něco kolem 56minut i méně, příští rok už tuto hranici překonám :-).

Puchýře se mi dělají pořád na stejném místě, mám totiž tzv "ostruhy" mám opravdu blbě tvarované paty pod achilovkou, to je moje prokletí. Termoplastické vložky? Potřeboval bych spíše nějaké gelové náplasti, nebo návleky na paty, to jsem ale nikde na netu zatím nenašel.

Taky jsem si dovolil trochu pátrat. Takže informační sloup nalezneš zde
http://www.daruma.cz/katalog_produktu/dvg_totem.html
Servis je na této adrese: http://www.daruma.cz/servisni_strediska.html
Je opravdu možné, že to namluvil nějaký ostravský herec, protože jedno místo servisu je na Ostravsku.

Za přání díky- přeji totéž. Na po(u)tkání se už těším...

To vl001:
Máš pravdu, už teď se připravuji na zlepšení :-). "Jednou jsi nahoře a jednou zase dole ". Ať ti to šlape...

Anonymní řekl(a)...

Já to závěrečné motto předělal do reálnější podoby: "Dvakrát si dole, jednou nahoře." :o)
Ale když to v příštím roce přesně podle něj pošlape, bude to skvělý.

3COP řekl(a)...

Venco, já myslím, že je to v pohodě. Ona ta inverze výkonu taky nepřidá, ale Koyama má trénink Sokolovská uhelná pánev je na to taky dobrá néé :-))
Zrovna včera jsem poprvé vyběhnul na rege běh po operaci a hned jsem si ten informační sloupek vyzkoušel, zmáčknul jsem si Ohři a je to tak dlouhé, že jsem začal stydnout a raději jsem od toho utekl a nechal si utéci TTD (takticko-technická data) o Ohři. S tím hercem se myslím Koyama trefil, tedy jestli je to ten jak v seriálu o hrázném Palizovi, zahynul při záchraně lidí z havarovaného vozidla. Hrál tam nějakého dělníka, kterého propustili z VTOS. Dost vám ten závod závidím, ale momentálně to však nemám v nohách, i to rege na mě bylo dost náročné. Ale mám nové botky, tooooo jo. Písnu na blogáreň. Ahoooj Všem a samozřejmě vše nej do nového roku jak Vefišovi, tak všem ostatním čtenářům a blogerům.

Anonymní řekl(a)...

->3COP: jj, myslím, že přesně tuhle roli ve Velkém sedle ztvárnil. Myslím, že v tom seriálu hrál nějakého Stanka či tak nějak. :o)

Vefis řekl(a)...

Tak jsem si byl zaběhat s Laskynátorem. I po operaci je vidět, že má krev IM.

To Koyama:
Mé předsevzetí do tohoto roku: " furt nahoře, ojediněle dole" :-).