čtvrtek 26. června 2008

Žhavé XC okruhy Kadaň 2008

Úvodem bych vás chtěl odkázat na krásný a vystihující článeček o tomto závodě.

A jak jsem to viděl já?
Je sobota a já jsem na noční, kde jsem se rozhodl, že si i přes nevyspalost "trochu zajedu" mé nové horské kolo na závodech XC okruhy 2008 . Moc jsem toho doma nenaspal . V 9:30h jsem již na místě konání celé akce. Musím podotknout, že bylo úmorné vedro 32 stupňů a nebylo se kam schovat před spalujícím a devastujícím sluncem. Navíc jsem se dozvěděl, že moje kategorie do 40let startuje společně s kategorií do 30let až po 13té hodině. Předstartovní náladu si zpříjemňuji masáží zdarma od opravdové profesionální masérky a uvolňuji tím psychické i fyzické napětí. Doporučuji zajděte si na masáž do Zeleného stromu. Setkávám se zde mimo jiné i se svým sportujícím parťákem Laskym a jeho drahou polovičkou Vlastou. Dnes jsou zde jen jako fanoušci, snad se příště polepší :-). Úmorné horko neustává. Dozvídám se, že start dvou kategorií do 40 a do 30 bude z běhu ke kolům, protože je nás hodně. Konečně start, zvedají se oblaka prachu a jako bizoni se ženeme ke svým strojům. Favoriti závodu již sedí a šlapou do pedálů, zatím co já vytahuji kolo z boxu. Rozjíždím se, vdechuji prach a vysychá mi v hrdle, prachu jsem polykal opravdu hodně. Prokládám to vodou. Blížím se k vysílači , kde uhýbáme doprava do stoupáníčka. Dlouhý sjezd s klopenkou a skokánkem byl opravdu příjemný. Za sjezdem brutální stoupání na prudkém slunci dalo zabrat . Blížím se k cíli prvního kola. Ještě 9x, to je brutální! Favoriti mne předjeli o 2 kola. Neustále jsem se otáčel abych uhnul a nikoho nebrzdil. Slyším docela často:
" zprava, zleva" . Suchý vzduch s prachem umocňuje únavu. Nevzdat to, to je mým cílem !!! Konečně cíl!!!! Dávám si 2 pivka a klobásu je mi fajn. Skončil jsem 13tý ve své kategorii, to není zase tak špatné. V tombole jsem vyhrál cyklistické návleky na nohy. Popis tratě, fotky a výsledky naleznete
zde. Zbytek fotek od Laskyho přidám později. Co dodat závěrem? Tisíceré díky organizátorům, bylo to fajn....
(Není moc času, proto jsem byl asi docela stručný , omlouvám se)

Zde dodávám foto od Laskyho


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No teda! Já čekal napínavé líčení všech zvratů, kolizí, pádů, pádů na dno a zase se škrabání vzhůru. Všech krizí i endorfinových opojení...a ona je to spíš fotoreportáž od 3COPa. :D

Vefis řekl(a)...

To Koyama:
3 COP mi ještě nedal fotky. Tyto jsem stáhl z internetu :-( (foto pravděpodobně Pavel Hnízdil).

Jinak se omlouvám. Nějak mě při těch okruzích přišlo všechno stejné. Není o čem psát.

V sobotu na triatlonu v Prunéřově se snad bude odehrávat něco extra něco záživnějšího :-). Když jsem si projížděl triatlonovou trasu na kole, půjde doslova o život, zejména ve sjezdech.

Anonymní řekl(a)...

tak to kolo mas opravdu pekne a co vic: dobre jezdis! to je primo dabelska kombinace pro tve soupere. Uz aby si poridili nahradni spodni pradlo a navstevy u psychologa!

drzim palce i do dalsich zavadu.

cau

T.

Vefis řekl(a)...

Tučňáku děkuji Ti za podporu. Já jsem v těchto závodech, tedy konkrétně Pohár Peruna jen slabej odvárek. Kolo jsem si nechal sestavit dle svých představ jsem s ním spokojen. Brzy dám článeček o triatlonu v Prunéřově. Jen co budou fotečky. Bylo to úchvatné dobrodružství :-).

Měj se Venca.