středa 4. června 2008

Zaujalo mne.


Včera jsem si přečetl článeček mého kamaráda 3COPa .
Narazil jsem zde na odkaz a tréninkové metody jednoho muže, který prošel přijímačem vojenské jednotky SAS. Zde mne zaujalo pár motivujících myšlenek na zdolání vytyčeného cíle. Jako bych se v jeho myšlenkách nacházel. Trochu jsem to poupravil pro potřebu běžce, snad autor promine:

  • Pozitivní samomluva - Pořád si říkám věci jako: Trénoval jsem dost tvrdě, tak vydržím běžet, já to nevzdám. Obecně řečeno se tímto vaše tělo dostane přes těžkou dobu a budete pokračovat alespoň v chůzi.
  • Jasná mysl – vypněte různé rozhovory ve vaší hlavě. Zaměřte se na každý krok. Nic by vás nemělo obtěžovat, jste to jen vy proti kopcům a vzdálenosti.
  • Stanovení cílů – pokud musím běžet znovu do kopce, vyberu si místo v půli kopce jako je hranice nebo praskliny. Jakmile se tam dostanu, budu si říkat: “Mám už jen půl kopce před sebou.” Jakmile jsem nahoře dám si slovní poplácání: “Dobrá práce starouši. – Teď se dáme do druhého!”

…Mějte důvěru ve své schopnosti…


Čerpáno ze stránek SAS


2 komentáře:

Míra řekl(a)...

Vyborny a pouzitelny v jakekoliv oblasti zivota.

Vefis řekl(a)...

To Míra: Přesně tak, jen si změníš vytýčení cíle.