pátek 6. června 2008

Zítra crossmaraton.

Zítra v 9:10h běžím JCM . Počasí slibují dobré, nebude horko jako minule. Navíc běžím se svým běhajícím parťákem Laskym, vypadá to slibně. Mohl bych se i zlepšit. Připravuji si MP3 (Joe Satriani, Disturbed, Fear Factory, Rammstein ), připínací špendlíky, lahvičky, ionťák, náplasti na paty, protikřečové tablety, gely.
Ani nemám před závodem nervozitu, naučil jsem se ji zvládat. Týden se snažím zásobit játra glykogenem superkompenzační dietou. Už slyším některé známé, že na to jdu moc vědecky :-) . Dozvěděl jsem se, že nás tam bude více Kadaňáků tak jim to tam snad ukážeme !!!! Tímto zdravím Laskyho, Tudyho, Rolanda. Bude to boj Podkrušnohorců na krušnohorském území.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Držím palce podkrušnohorci:-))
mapo-bývalá podkrušnohorka nyní "pražanda"

Vefis řekl(a)...

To Mapo:
Moc děkuji a zdravím do Prahy !!

3COP řekl(a)...

ahoj Václave tak jsem z těch kopců vyjukanej, ale nějak je zmáknem kopec je kamarád a tam těch kamarádů bude, že ?!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, tak zrovna takove kamarady moc ze spodu rad nemam. Divat se na ne ze zhora je jina.
Drzim vam palce!! :)

Vefis řekl(a)...

Včera mi tekla krev z nosu. Modlím se abych neměl tenhle problém na JCM :-(
"Deci krve velebnosti"

To Lasky:
Neboj já tě budu táhnout do kopců a ty mě na rovince a z kopce.

To Zdenka:
Díky snad to zmákneme....